درآمد متوسط معامله گران فارکس – چقدر سودآور است؟ 

درآمد متوسط معامله گران فارکس – چقدر سودآور است؟ 

درآمدی که شما در معاملات فارکس دریافت می کنید به شدت به میزان موفقیت شما در بازار و تجربه ای که در دست دارد بستگی دارد. معامله گران حرفه ای فارکس تمایل به کسب سود بیشتر از تجارت فارکس، تنها به این دلیل که آنها پول بیشتری برای شروع دارند.

به طور کلی درآمد متوسط برای معامله گران فارکس در هر ماه بین ۱ تا ۵ درصد است. این ممکن است در نگاه اول برای مبتدیان زیاد نباشد، اما با توجه به خطراتی که تجارت فارکس دارد، هر نوع درآمد خوب است.

بسیاری از مبتدیان در بازار فراموش می کنند که فارکس یکی از مخاطره آمیزترین کسب و کارها در سراسر جهان است، بنابراین شایان ذکر است که با اینکه افراد زیادی هستند که هر روز موفق می شوند، اما بسیاری نیز هستند که از دست می دهند.

بنابراین ، بیایید بگوییم که شما به عنوان یک مبتدی و شما برای شروع به تجارت فارکس تنها با $۱,۰۰۰می کنید. اگر شما موفق به بازگشت ماهانه ۲٪، شما در نهایت ساخت حدود $۳,۰۰۰ در ۵ سال. از سوی دیگر، اگر شما ۵٪ بازگشت ماهانه داشته باشید ، شما در نهایت ۱۸،۰۰۰ دلار در پنج سال خواهید داشت.

معامله گران فارکس درآمد متوسط

مقدار پول است که در معامله فارکس تا حد زیادی در نوع معامله شما تاثیر می گذارد . بازار معاملات فارکس بزرگترین بازار مالی در سراسر جهان شناخته شده است. در سال ۲۰۱۹ میانگین گردش مالی تجاری این بازار به اندازه ۵٫۱ تریلیون دلار بود و این مقدار زیادی است.

با این حال، آن نیز یک واقعیت شناخته شده است که اکثریت عظیمی از معامله گران فارکس در واقع در حال از دست دادن پول هستند ، که این بازار را بسیار مخاطره آمیز برای معامله گران می کند . به گفته کارشناسان در بازار، متوسط و واقع بینانه درآمد معامله گر فارکس در حدود ۱ تا ۵ درصد در هر ماه خواهد بود.

با این حال، به خاطر داشته باشید که این مقدار شامل میلیون ها معامله گر در سراسر جهان و حجمی است که هر روز معامله می کنند. از آنجا که بسیاری از خطرات درگیر در تجارت فارکس وجود دارد، تا زمانی که برایند مثبت است، حتی اگر آن را به عنوان کمی به عنوان فقط ۱٪، آن معقول است.

میلیون ها نفر از مردم در تجارت فارکس در این لحظه وجود دارد، و اکثریت آنها احتمالا از دست بدهند. به همین دلیل است که برای معامله گران بسیار مهم است که بفهمند این بازار دقیقاً چگونه کار می کند.

راه هایی برای ایجاد درآمد ماهانه فارکس خوب

در فارکس، مهم نیست که چقدر شما بازآورده دارید، آن را به عنوان یک بازگشت مناسب و معقول در نظر می گیریم . اگر شما موفق به حفظ تعادل خود را مثبت، شما در حال حاضر به عنوان یک معامله گر فارکس موفق در نظر گرفته شده است. قبل از اینکه ما در مورد راه های ایجاد درآمد مناسب و معقول در تجارت فارکس صحبت کنید، ارزش صحبت کردن در مورد اشتباهات است که اکثر مبتدیان را در حالی که تجارت است.

یک کاری که بسیاری از تازه واردان در این بازار انجام می دهند این است که از همان ابتدا شروع به باز کردن موقعیت های عظیم می کنند. این معمولا ً یک استراتژی بسیار پایدار نیست، زیرا به عنوان یک مبتدی، می خواهید به آرامی شروع کنید تا به نحوه کار بازار عادت کنید.

گاهی اوقات، معامله گران مبتدی تمایل به خطر پول بیش از حد، چرا که آنها معتقدند که این است که چگونه آنها قرار است به تجارت است. بیشتر پس از داشتن چند موقعیت موفق، تازه واردان فکر می کنند که نوعی استثنا هستند و همه چیز را خیلی خوب می دانند که مراقب باشند و این به شیوه ای بسیار بد به پایان می رسد.

چیزی که در مورد تجارت فارکس این است که آن را کاملا چالش برانگیز برای حفظ درآمد پایدار فارکس است، و بسیاری از مردم آن را فراموش کرده ام. یکی از دلایل عمده آن این است که بازار به طور مداوم در حال تغییر است، آن را با حوادث جاری در سراسر جهان سازگار و چیزی که هفته گذشته برای شما کار می کرد، ممکن است به همان شیوه امروز کار نمی کند.

نگاهی به آن آسان به فارکس درآمد پایدار

یکی از راه های درآمد خود را در فارکس پایدار این است که در مورد درآمد روزانه فارکس خود فکر می کنم. بسیاری از معامله گران با تجربه، و همچنین برخی از مبتدیان،  موقعیت های کوچک در طول روز می گیرند. در این صورت اگرچه درآمد آنقدر ها نیست، اما خطرات نیز کاهش می یابد.

این یک راه عالی برای شروع در بازار است. همچنین، در حالی که تجارت با موقعیت های کوچک در طول روز، بسیار خوب خواهد بود که برخی از نوع طرح نوشته شده است.

داشتن درآمد ثابت فارکس بسیار چالش برانگیز است زیرا بازار هر لحظه در حال تغییر است. این شناورترین بازار در سراسر جهان است، به این معنی که قیمت ها به طور مداوم بالا و پایین می روند.

درآمد خوب از فارکس

اگر شما می خواهید به درآمد فارکس پایدار در هر ماه، شما باید به اختصاص زمان زیادی به تجارت فارکس. با این حال نباید جای تعجب داشته باشد. مهم نیست که چه می کنید، اگر می خواهید موفق باشید، باید از یک تکه بزرگ از وقت آزاد خود برای تمرین، یادگیری و رشد استفاده کنید. همین طور برای تجارت فارکس هم پیش می رود.

در هنگام معامله با استراتژی های تجاری کوتاه مدت، شما کنترل بیشتری بر درآمد خود را از فارکس. اگر موقعیت کوچک شما کار نمی کند و شما در نهایت از دست دادن پول، شما توانایی به سرعت تغییر استراتژی خود را و سعی کنید چیزی جدید است.

بهترین راه برای قادر بودن به انجام این کار این است که تجربه داشته باشید. به همین دلیل است که صحبت کردن در مورد متوسط درآمد ماهانه فارکس برای مبتدیان تقریباً غیرممکن است. بیشتر تازه واردان بازار تجربه های بسیار متفاوتی از یکدیگر دارند. اگر شما موفق به رشد شوید و به عنوان یک معامله گرسعی کنید برای یادگیری و همچنین تا آنجا که ممکن است در مورد بازار معاملات فارکس بررسی داشته باشید ، آن وقت بسیار آسان تر خواهد بود برای پیش بینی درآمد متوسط خود .

زمان بندی کلید است

هنگامی که شما در حال معامله فارکس می باشید ، زمان بندی می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. بیایید بگوییم که شما با استفاده از یک استراتژی تجاری بلند مدت در حال باز کردن موقعیت یک بار در هفته، و یا حتی یکی در ماه خواهید بود.

در این حالت احتمال باز کردن موقعیت های بزرگتر بیشتر است. همچنین اگر از این استراتژی استفاده می کنید، احتمال صرف اکثریت وقت خود برای تحقیق بیشتر خواهد بود. این کار به هیچ عنوان بد نیست، چرا که هر چه بیشتر در مورد موقعیت خود بدانید، اعتماد به نفس بیشتری می توانید داشته باشید.

اگر موقعیت طولانی معلوم می شود ناموفق است، شما زمان بسیار بیشتری برای بهبود دارید. اگر درآمد جانبی فارکس برای شما نیست و شما به دنبال چیزی قابل اعتماد تر هستید، آن  بسیار بهتر نسبت به استفاده از استراتژی های تجاری کوتاه مدت است.

استراتژی های تجاری کوتاه مدت و درآمد فارکس

در حالی که تجارت فارکس با استراتژی های تجاری کوتاه مدت، شما کنترل بیشتری بر روی پولمی کنید . بسیاری از افراد در بازار هر روز در حال معامله هستند که برخی از آن ها حتی در طول روز چندین موقعیت را باز و بسته می کنند.

درست است که درآمد حاصل از این موقعیت های کوتاه مدت آن چندان بزرگ نیست، با این حال وقتی در حال باز کردن و بستن موقعیت های ۵ تا ۱۰عدد در روز هستید، درآمدی که در طول روز خواهید داشت نیز افزایش خواهد یافت.

این نوع از معاملات به عنوان استراتژی تجاری پوسته پوسته شدن شناخته می شود. Scalpers شناخته شده در تجارت فارکس به عنوان یک کار به طور منظم نگاه کنید ، و آنها در حال صرف تمام وقت خود را به تحقیق ، گرفتن دانش بیشتر ، و تجارت فارکس.

برای اسکالپرها، داشتن درآمد خالص معامله فارکس خوب نهایت اهمیت را دارد زیرا، برای بیشتر آن ها، تجارت فارکس بسیار شبیه به یک کار واقعی است. یک چیز بسیار جالب در مورد این استراتژی تجاری این است که scalpers به طور قابل توجهی بودجه کمتری را به موقعیت های خود اختصاص می دهند، به خصوص در مقایسه با معامله گران بلند مدت .

اما چیزی که این بازار را برای آنها سودآور می کند این واقعیت است که آنها از اهرم بالاتر و باز کردن و بستن موقعیت های بیشتر در این بازار استفاده می کنند.

به این دلیل، اشتباهاتی که ممکن است با تجارت بیاید معمولاً معکوس کردن آن آسان تر است. این یکی از دلایلی است که بسیاری از مبتدیان از این استراتژی استفاده می کنند. علاوه بر این، مبتدیان  فرصت بسیار بیشتری برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجارت فارکس خواهند داشت زیرا آنها بخش عمده ای از وقت خود را در این بازار صرف خواهند کرد.

روی تجربه خودتان تمرکز کنید

اطمینان حاصل کنید که شما می توانید درآمد فارکس خوب به طور متوسط دریافت کنیدت.

همه ما در مورد داستان تبدیل شدن مردم  به میلیونر با تجارت فارکس را شنیده ایم، اما یک چیز است که شما را با آنها متفاوت می کند این است که آنها در حال حاضر به حال مقدار زیادی از پول برای شروع نیاز دارند.

بسیاری از معامله گران،  مبتدی و یا تجربه با نگاه کردن به آن میلیونرها برایشان الهام بخش است.

این معامله گران استاد فارکس به این دلیل موفق شدند که توانایی سرمایه گذاری زیادی در این بازار را داشته اند. به این دلیل کمتر تعجب آور می شود که سود هنگفتی کسب کردند.

بنابراین ، قبل از اینکه شما شروع به تجارت کنید،این عامل را به یاد داشته باشید . اما نگاه کردن به داستان های موفقیت این معامله گران بد نیست، زیرا داستان های زیادی را در مورد شکست هایشان شامل می شوند که می تواند بسیار مفید باشد.

درآمد فارکس در هر ماه چه قدر است؟

برای معامله گران، بسیار مهم است که یاد بگیریم کدام اطلاعات تفاوت ایجاد می کند و کدام اطلاعات نباید به هیچ عنوان مورد استفاده قرار گیرند. شاخص های زیادی وجود دارد که شما می توانید برای حداکثر موفقیت استفاده کنید، و استفاده از آنها بسیار مهم است.

زمانی که شما برای تجارت فارکس استفاده می کنید برای موفقیت شما بسیار مهم است. اما بسته به استراتژی تجاری که تصمیم به استفاده از آن می گیرید، به مقادیر متفاوتی از زمان نیاز خواهید داشت. برای scalpers، مقدار زیادی از زمان خود را به تجارت فارکس اختصاص داده می دهند ، برای معامله گران بلند مدت، آنها می توانند به عقب بنشینند تا بازار حرکت کند .

افکار نهایی در حقوق و دستمزد معامله گران فارکس

در بیشتر موارد، هر نوع درآمدی به عنوان یک موفقیت در معاملات فارکس در نظر گرفته می شود. اما مطمئن شوید که شما با استفاده از زمان خود ر تحقیق و یادگیری بیشتر می تواند یک کمک بزرگ باشد.

اغلب سوالات در مورد درآمد متوسط معامله گران فارکس پرسیده می شود

چه مدت طول می کشد تا یک معامله گر فارکس حرفه ای شوید؟

زمان مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک معامله گر حرفه ای فارکس برای همه متفاوت است. چند چیز وجود دارد که به آن بستگی دارد، برای مثال تجربه شما در بازار. به طور کلی هر چه زمان بیشتری قادر به اختصاص به این بازار باشید، موفقیت شما برای شما آسان تر خواهد بود. در واقعیت، حتی معامله گران حرفه ای گاهی اوقات مجبور به یادگیری چیزهای جدید هستند، زیرا بازار هر روز در حال تغییر است.

آیا ارزش تبدیل شدن به یک معامله گر فارکس را دارد؟

اگر به این بازار علاقه مند هستید، چرا که نه؟ فارکس بزرگترین بازار مالی در سراسر جهان است، و آن  توسط بسیاری از مردم دوست داشته می شود . می توان  گفت: قطعا برای همه نیست. اگر شما کسی هستید که می توانید زمان زیادی را به این بازار اختصاص داده باشید و آماده مواجه شدن با خطرات هستید، پس ممکن است ارزش وقت شما را داشته باشد.

معامله گران حرفه ای فارکس در هر ماه چقدر سود می کنند؟

بسته به میزان پولی که یکی مایل به تجارت است، درآمد افزایش یا کاهش خواهد یافت. به طور کلی، معامله گران حرفه ای بیشتر احتمال دارد که درآمدی در حدود ۱۰ تا ۲۰٪ از تجارت خود داشته باشد.

آیا می توانید پولدار با تجارت فارکس شوید؟

در این بازار فرصت های زیادی وجود دارد اما هیچ چیز تضمین نشده است. عوامل زیادی وجود دارد که موفقیت شما به آن بستگی دارد و در حالی که صدها داستان موفقیت وجود دارد که می توانید آنها را پیدا کنید، داستان های ترسناک زیادی نیز وجود دارد. فارکس یک بازی مجموع صفر است، به این معنی که وقتی کسی برنده می شود، شخص دیگری باخت.

آیا تجارت فارکس واقعا پول در می آورد؟

اگر چه آن را می توان بسیار سخت به مقدار زیادی از درآمد از تجارت فارکس دانست ،اما  در واقع بسیاری از مردم هستند  که واقعا پول را با تجارت فارکس بدست می آورند . اگر شما همه چیز را درست انجام دهید، شانس زیادی برای کسب درآمد با تجارت فارکس وجود دارد. در عین حال بسیاری از مردم به دلیل عدم تجربه در حال از دست دادن هستند. اما به طور کلی شانس خوبی برای کسب درآمد در حالی که تجارت فارکس وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *